Sprzęt

Sprzęt będący na wyposażeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrołęce:

  • Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy z modułem ratownictwa technicznego

347[M]66 – GCBA-Rt 5/32 MAN TGM 18.280 / Stolarczyk – 2008r.

  • Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy z modułem ratownictwa technicznego

347[M]40 – GLBA-Rt 1/1 Iveco Dailly 65C15 / AutoKielce – 2007r.

  • Lekki samochód ratowniczo-rozpoznawczy

347[M]67 – SLRR Toyota HILUX / Team-Concept – 2012r.

  • Aluminiowa łódź płaskodenna z silnikiem 50km / echosonda / GPS

347[M]Ł4 – ZEPPIA S CYMERMAN / PC500A – 2006r.

  • Agregat pompowy

347MP02 – S150 P-42/1 Nr 3920P / P.P.H.U KLAUDIA – 2022r.

Wydajność (wg testów w laboratorium CNBOP): maksymalna do 4500 l./min (270 m3/godz.) przy 0.7 bar,   nominalna 4293 l./min (257m3/godz.) przy 1 bar. przy ssaniu -1,5mt.

  • Wysokość podnoszenia: do 31 m. (3.1 bar)
  • Ssanie: 3x złącze strażackie Storz 110mm
  • Tłoczne: 2x złącze strażackie Storz 110mm
  • Wolny przelot wirnika/przelot zanieczyszczeń: 50x75mm
  • Typ wirnika: półotwarty , 3-łopatkowy
  • Maksymalne podciśnienie ssania: -0.8bar (8m)
  • Gęstość cieczy: do 1100 kg/m3
  • Wymiary ładunkowe standardowej przyczepy:  270x150xh140cm, gabaryty całkowite (z dyszlem stałym, koła z boku): 410 x 204 x h 190cm. Dostępne niestandardowe ara nżacje i wersje przyczep (np. dwuosiowa, dyszel regulowany, nietypowe gabaryty)
    Zbiornik paliwa: 105 lt.
    Silnik: diesel, Hatz 2M41,  2 cylindry, 1.716 cm3, moc robocza 18.9kW (25KM), rozruch elektryczny, możliwość płynnej regulacji obrotów, ciśnienia i przepływu. Spalanie 2-5.5 l/godz.zależnie od obrotów i obciążenia